Főoldal : Segédanyag - Beállítási tippek |
Segédanyag - Beállítási tippek
Heikki (BLS) 2008.11.23. 14:53
A Beállítás rovatot még fogom folytatni, de egyenlőre ez is nagyon sokat segíthet!
Beállítási tippek:
01: Váltás: Próbáljuk behangolni a pályára a váltót. Minél rövidebben helyezkednek el a váltó áttételek annál gyorsabban vált, ez pl. Monacon sokat segít, de természetesen nem lesz nagy a végsebesség. Monzára ez nagyon nem jó hisz a leggyorsabb pálya, és kell a nagy végsebesség is.
02: Mechanika és légterelés:
- Első szárny: Minél több értéket adunk meg, annál jobb lesz a tapadás a kanyarban.
- Hátsó szárny: Minél kevesebb értéket adunk meg annál jobb lesz a végsebességünk. De vigyázz, mert ha az első szárnyat nagyra tesszük míg a hátsót a legkisebbre nagyon fog csúszkálni az autó. Kb. 20-25 eltérést még megenged ez a játék!
- Hűtő mérete: Tegyük a legkisebbre hisz nincs mechanikai hiba.
- Ami még fontos nekünk az a súlyelosztás. Ha hátra tesszük a súlyt jobb lesz az irányítása a kocsinak, de nem enged meg nagy szárnyeltérést. Ha viszont előrébb rakjuk akkor nagyobb szárnyeltérést is elérhetünk anélkül, hogy nem csúszna meg az autó, de ez sem a legjobb választás hisz nagyon alulkormányzott lesz az autó!
03: Gumi nyomás és dőlésszög:
- Guminyomás: Alacsonyabb érték esetén jól tapad az autó, de nem sok ideig. Míg felfele visszük az arányt nem tapad annyira jól az autó, de sokkal tovább bírja a gumi.
|