B-Liga magazin 1. szám
Gaben 2009.01.21. 17:55
Katt a továbbra.
Főoldal:
Az első lapszámban megtudhatjátok a FIA új szabályzatát, és a Brit nagydíj összefoglalóját röviden. Az interjúkat késöbb írjuk le mivel nem értünk el minden pilótát.!
1. Oldal
A FIA új szabálya a pénz kölcségvetés!
Minden csapatnak megvan a pénzösszege és persze ha a futamok után összetörik a kocsi ujra kel szerelni. Egy kisebb árlista.
Költségvetés:
Karosszéria:2.000.000Ft
Motor:5.000.000Ft
Fék:100.000Ft
Gumik:50.000Ft
Tükör:100.000Ft
Gáz:100.000Ft
Tank:50.000Ft
Benzin:200Liter 10.000Ft
Első hátsó szárny:500.000Ft
Sisakok:200.000
Futamgyőzelemért járó ősszeg: 1.000.000Ft
Az 1.hely:1.000.000Ft
2.hely: 800.000Ft
3.hely: 600.000Ft
4.hely: 500.000Ft
5.hely: 400.000Ft
6.hely: 300.000Ft
Polpositionért járó összeg: 600.000Ft
Év végén járó összegek:
Egyéni:4.000.000Ft
Konstruktőri:8.000.000Ft
Egy évre járó alapöszeg:200.000.000
Nevezési díj futamokra: 400.000Ft az az fejenként 200.000Ft
A gumiszetteket maximum 2 versenyhétvégéig lehet használni. Rövide ennyi.!
2. Oldal:
Bülent nyerte az idöméröt a Brit Nagydijon
Roppantjól kezdődött a McLaren csapatnak az időmérő ugyanis az első sort foglalták el.
Roppantjól kezdődött a McLaren csapatnak az időmérő ugyanis az első sort foglalták el.
Mögöttük viszont szorosan ott volt a két Ferrari is. Az 5. helet a BWM Sauber egyedüli pilótája Tepy szerezte meg.
Bagiminátor nyert a Brit Nagydijon
A rajtott jól sikerült elkapnia a brittek örömére Bagiminatornak. Mögötte Bülent jött el az első kanyarban aztán a két Ferraris és végül Tepy.
A rajtott jól sikerült elkapnia a brittek örömére Bagiminatornak. Mögötte Bülent jött el az első kanyarban aztán a két Ferraris és végül Tepy. A sikán után már viszont a két Ferraris megelőzte Bülentet. Tony nyomába eredt Bagiminatornak aki ekkor már elment 1,5 másodpercre. Ezt a hátránya könnyen ledolgozta mivel jóval könnyebb volt az autója. A brittek arcára akkor fagyott rá a mosoly amikor a sikán utánni kanyarban Tony kifékezte hazai pilótájukat. Tony a 8. körben megpördült az első kanyarban ezzel újra Bagiminator állt az élre. A 12. körrel megkezdődtek a kiállások. A kiállások végére Tony óriási előnnyel ment Gaben és Bagiminator előtt. Gaben a rázókövön megcsúszott és ezzel eldobta az autót és így a McLarenes visszavehette a 2. helyet és nyomába eredhetett Tonynak. Nem volt könnyü dolga ugyanis majdnem 20 másodperc hátránya volt. Ám ekkor Tony hibázott egyett és már csak 10 másodpercre csökkent az előnnye 10 körrel a futam előtt. Két körrel később Tony számáról bekövetkezett a tragédia. Egy szerver lagg miatt ugyanis a célegyenesre ráfordító kanyarban a boxutca falához vágta a Ferrarit és nem tudta folytatni a futamot. Innenstől kezve már csak be kellet vinnie Bagiminatornak az autót a célba amit meg is tett. Mögötte 2. lett Gaben 3. pedig Bülent lett aki megfutotta a futam leggyorsabb és egyben a hétvége leggyorsabb körét is. Ezuton Gratulálunk minden célbaérkezőnek!!!
Az interjúk hamarosan!
|